ITBC Communication odpowiada za działania public relations dla kampanii BezpieczneWarzywa.pl. Inicjatorem akcji jest Federacja Branżowych Związków Producentów Rolnych.
Celem kampanii BezpieczneWarzywa.pl, która potrwa do końca września, jest odbudowanie zaufania do polskich warzyw i owoców oraz przekonanie Polaków, że są one nie tylko bezpieczne, ale i niezwykle smaczne.
Kampania wystartowała 22 lipca wraz z uruchomieniem strony internetowej www.bezpiecznewarzywa.pl, która zawiera m.in.:
informacje na temat bezpieczeństwa i jakości handlowej warzyw i owoców, zasady postępowania i spożywania świeżych produktów, aktualne informacje dotyczące bezpieczeństwa i jakości warzyw i owoców, formularz kontaktowy „Zapytaj eksperta”, za pomocą którego można uzyskać odpowiedź na nurtujące internautów pytania.ITBC Communication odpowiada za działania public relations: prowadzenie biura prasowego, media relations, stworzenie koncepcji strony WWW, współpracę z patronami medialnymi i wsparcie działań niestandardowych prowadzonych przez agencję Brainshop U-boot w ramach kampanii (akcja „Pora na pomidora, czyli jak tu nie kochać polskich warzyw i owoców" – happeningi, działania na Facebook.com, materiały promocyjne, działania w sieci we współpracy z patronem medialnym).
Działania dla kampanii BezpieczneWarzywa.pl realizuje zespół Dominiki Malik.
Inicjatorem kampanii, sfinansowanej ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw, jest Federacja Branżowych Związków Producentów Rolnych. W kampanię zaangażowane są: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, Państwowa Inspekcja Ochrony Roślin i Nasiennictwa.
Link do strony artykułu: https://blog.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/bezpiecznewarzywapl-z-itbc-communication